HMC

Volg HRM stagiaire Rachel Boedjawan - Week 7

Auteur: Rachel Boedjawan
datum: 15 oktober 2018

Volg HRM stagiaire Rachel Boedjawan - Week 7

Auteur: Rachel Boedjawan
datum: 15 oktober 2018

In de zevende week van mijn stage periode zijn Nadia en ik de week begonnen met mijn schoolopdrachten. We hebben de opdrachten wat ik voor die week af moest hebben met elkaar bekeken en besproken. De opdrachten die ik wekelijks moet inleveren gaan over de werkzaamheden op stage. In het opdrachtenboekje dat ik vanaf het begin van mijn stage heb meegekregen staan verschillende opdrachten met betrekking tot HRM werkzaamheden.

Ook zijn we de week begonnen met een overleg over de begroting voor Team Werving van 2019. Dit overleg hebben we gehouden met Team Werving en Jill Simons. In de loop van de week zijn er overleggen geweest waar ik uiteraard bij mocht aanschuiven.

Op vrijdag heb ik samen met Nadia een testimonial afgenomen. We hebben Sylvia mogen interviewen. Sylvia is een verpleegkundige binnen HMC. We hebben haar ongeveer 30 vragen gesteld over haarzelf, over de keus HMC en over het werken bij HMC. Testimonials nemen we af om de mensen mee te nemen in de mooie verhalen van onze medewerkers.

Andere werkzaamheden die ik in week 7 heb verricht is het bijhouden van de Wervings inbox. Nu lukt het me wel om merendeels van de e-mails zelf te beantwoorden. Verder heb ik een aantal vacature aanvragen mogen invoeren in ons Recruitment systeem Connexys. Nadat Nadia het goedgekeurd had mocht ik ze ook meteen publiceren! Ook heb ik van Nadia e-mails ontvangen die ik kon oppakken zoals een tekst aanpassen van een vacature.

Tot slot heb ik een opdracht gekregen om de inbreng die we van nieuwe medewerkers krijgen tijdens de introductiedagen op de volgende waardes: 1. wat we doen, doen we met liefde en lef, 2. we zijn toegankelijk en betrouwbaar, 3. we zijn trots op wat we doen, verder uit te werken. Op naar de volgende week, waar ik een kennismakingsgesprek met Nienke Wooning, stafmedewerker P&O heb en een dagje mag meelopen met de Personeelsadministratie!